martedì 15 aprile 2008

Güzel geçen bir gün...

Evet, aylar sonra güzel geçen bir gün. Detaya girelim Salı günü. Gerçi aşşağıda yazıyor tarih falan. Neyse, Seyir'den 83 İngilizceden 73 aldığımı öğrenince gözlerim doldu okulda. Gemicilik sınavından çıktım millete 90 bekliyorum abi tüh 100 alamıcam dediğimi hatırladım, kendine gel lan safa malmısın dedim hatta kendime. Okuldan çıktım sorunsuz sabunsuz Metallica konser biletimide aldım. Akşam, Pazar günü çaldırdığım telefonla beraber bir adet orospu sebisi'ne giden hattımı tekrar çıkaracağım. O iştede sorun çıkmazsa bugünü tarihe altın harflerle yazarım arkadaş. Şerefsiz evladıyım yazmassam.

ps: Birde akşam rahat rahat oturup Inter-Lazio maçını izlemek istiyorum şöyle serile serile..
ps2: tarih aşşağıda değil yukarda yazıyomuş.

3 commenti:

Ömer ha detto...

ps2'yi iyiki yazmissin,yoksa cok pis dalga gecicektim.
ps1'de yazdigini uygulama,uygularsan gunun zehir olur,soyliyim.

gkhngnyhn ha detto...

"edit : tarih yukarıda yazıyorumuş"

ahahahah.
ancak bu kadar içten olabilir bir insan.

sebeb-i yorumum, güzel giden gününde benimle tanışıyor olduğunu hatırlatmak.

Ortega ha detto...

"ps: tarih yukarıda yazıyorumuş"

Kız olsam bu adama verirdim.. Çok sempatik..hahha

Bu lafım üstüne de espri yapmayın, feci oyarım :D