mercoledì 23 aprile 2008

Mim'lendik !

Ömer sağolsun Mim'lemiş beni, gerçi ne olduğunu yeni öğreniyorum. Buyrunuz Kitap Mim'i;

En çabuk biten : Lord of the Rings serisi (3 kitap, 2 ay)
En büyük hayak kırıklığı : Deli Cevat (Çok azdı doyamadım, daha fazla macera bekliyordum) Sonunu doğru tahmin etmeyi becerebildiğim tek kitap : Lord Of the Rings ( Tahmin denemez aslında, mutlu sonla biteceğini biliyordum)
3 kere başlayıp bitiremediklerim : Ders kitaplarının hepsi. (Sayının 3'ten fazla olması muhtemeldir.)
2 yıldır okuyacaklarım : Robinson Crusoe & Cuma (Çizgi Roman olanı) son cildi hesapta senelerdir alıcam.
Son : Güç Yüzüklerine Dair
Sıradaki : Hurin'in Çocukları - Cristhoper Tolkien

2 commenti:

Ömer ha detto...

Kil misiniz olm siz..La havle vela kuvvete illa billa

Unknown ha detto...

ömercim kıllıktan değil, acemiyiz bu mim olayında. ondan. tecrübelisin tabi konuşuyosun öyle