venerdì 16 maggio 2008

Kaşınıyorum

Sabaha karşı deli bir kaşıntıyla uyandım. Saat 4 falandı. Dedim herhalde geçici birşeydir, yok geçmiyor bütün vücudum deliler gibi kaşınıyor. Dedim s.tın Safa, bitlendik herhalde yatağın içinde yemek, cips abur cubur yiye yiye. Attım kendimi duşa 5 gibi. Çıktım yok bir boka yaramadı. Hala kaşınıyorum. Tekrar uyumayı denedim zorda olsa uyumuşum 10 gibi uyandım. Hala kaşınıyorum. Gittik efendim doktor beye. Doktor amca teşhisi koydu. İsmini bilmediğim alengirli osuruktan bi hastalık kapmışız. Aşıkmısın arkadaş sen diye ekledi birde. Allah Allah dedim amca ne alaka. Dedi sinir,stres,üzüntü sıkıntıdan olur bu hastalık. Sinirseldir. İçimden, feodal puşt Mancini geçiverdi birden bütün sebebi o demek istedimde, diyemedim doktor amcanında allak bullak olmuş kafayı ambale etmeyelim dedim. Velhasıl kelam, bunları yazarkende kaşınıyorum. İlaç milaç nasıl olcaz bakalım. Nerde osuruktan hastalık var gelir beni bulur.

Nessun commento: