venerdì 26 ottobre 2007

Bir maç günü...


Önce sabahtan 4 saat matematik, öğleden sonra 3 saat fizik. Bu yorgunluğun ardından hemen alelacele atladım trene. Eve uğrayıp, üstümü değiştirdikten sonra ver elini dolmabahçe.. bi kaç bişey atıştırdan sonra ilk defa erkenden stada gideyim dedim. 9 gibi stattaydım atmosfer gerçekten değişikti, güzeldi... insanların heyecanı yüzlerinden belli oluyordu. Maçtan önceki saygı duruşu anlamlıydı. 1. golden sonra nasıl ayağa kalktım normalde o düşüşle kemiklerimin kırılması gerekirken bende anlamadım. 2. golden sonra daha hayvani bi hissettim kendimi. İnanamadım. 2-1 olduğu an Gerrard sanki kafayı bana çakmıştı. Dedim tamam bu gazla 2'yide yeriz biz... olmadı ama Beşiktaş yanılttı beni iyikide yanılttı. Gecenin 1'inde eve dön ertesi günü okul var psikolojisiyle, mağlupken hiç çekilmezdi. Teşekkürler Beşiktaşım büyüksün... he unutmadan KOP'u da kopardık galiba inceden. Olsun birazda onlar kopsun...

4 commenti:

Ömer ha detto...

2-1'ken kim dusunmedi ki 2-2 olacagini..
Bu kadar guzel bir gun,bu kadar yalin anca boyle anlatilabilirdi..
Mahvetmissin lan gunu.. puhah

Ortega ha detto...

Saygi durusu esnasinda naptiniz lan KOP tayfasina :)

kartalsafa ha detto...

bişey yapmadık yahu :)) yani ben bişey yapmadık diye biliyorum bir kaç pankart açıldı o kadar :)

Ortega ha detto...

Elemanlar saygi durusunda "ywna"yi girmis,sizin tribun "sshhtt" cekmis.. sus pus olmuslar :)

Ben oyle duydum valla..