giovedì 22 maggio 2008

Susturamadın be Drogba

Öncelikle şunu söyleyeyim, Chelsea'yi tutuyordum. Böyle finallerde hep bir takımı destekleme gereksinimi duyuyorum nedense. Hem resimde gördüğümüz kara boğa'yı sevdiğimden, (gerçi Inter'e gelecek derken Milan'la transfer haberleri çıkmaya başladı. Şayet giderse en nefret ettiğim topçular arasına girer o da).hemde artık Chelsea'nin bir kupa kaldırmasını düşündüğümden. Ayrıca Drogba oyundan çıkarken Vidic'e öyle bir bakış attıki ben tırstım yeminle ekran başında. Hakeme sus çekiyor galiba fotoda'da. Neyse, ben bir takımı desteklersem nolur ? Cevap basit, böyle 2 topu direkten falan döner, uğursuzluk timsali olur. Chelsea'lilerden özür diliyorum. Uzatma dakikalarında kankalar, Ömer ve Yağız la konuşurken durduk yere stres olduğumuz konusunda ortak görüşe vardık. Ronaldo kaçırdığında neredeyse orgazm olduk. Nedenini bilmediğim bir şekildede Ronaldo'dan nefret ediyorum, iğreniyorum. Velhasıl keyifli maç oldu yok yere heyecanlandık. Futbolun güzelliği işte bu da. Bir maçtan zevk alabilmek için hep bir takımdan taraf olmayı denerim çoğu zaman dediğim gibi. Drogbada Vidic'e güzel patlattı taktir ettim şahsen. Son sözümde Ertem Şener ve İlker Yasin'e, ne olur bırakın artık. Bu kadar rezillik olamaz, yani tamam güldürüyorsunuz bizi güzelde böyle maçlarda yapmayın bunları. Carrick'e Carragher demek nasıl bişey ben anlamadım, anlayan varsa anladım desin. Hadi bir bok yedin adama Carragher dedin. E peki Carrick penaltıyı attıktan en az Carragher kadar güzel vurdu yorumuna ne demeli ? Ballack üstün alman teknolojisiymiş. Robotmu lan bu ?

Unutmadan Mençistırlı Şarbon'a tebrikler.

2 commenti:

Unknown ha detto...

ayrıca mekandan ayrıldıktan yaklaşık 15 saniye sonra ilk golün gelmesi de senin ayrı bi uğursuzluğunu ortaya sermiş oluyor kankacım (:

kartalsafa ha detto...

cenabet forever :)))))))))