martedì 10 giugno 2008

Futbol Düşmanlarına Ölüm

İsveç 2 - 0 kazandı Yunanistan karşısında. Bütün sınav stresinden arınıp keyifli bir maç izlemekti amacım, tıpkı diğer tüm maçlar gibi. Ve tabii Ibracadabra'yı izlemek istiyordum elbette. Tv karşısına oturduğum andan ilk yarı sonuna kadar Yunanistan'a küfür etmekten sesim kısıldı. Bu kadar pislik bir futbol olamaz. Yeri gelsin kendini yere at. Yeri gelsin faul yap. Deli gibi kapan. Hücum organizasyonu 0 olsun. Dakika 35'te kendi yarısahanda top çevir. Eğer bu bir taktikse yazıklar olsun öyle taktiğe. Bu akşam eminim, ne kadar futbolsever varsa benim gibi küfürleri yağdırmıştır Yunanistan'a haklı olarak. Kapanırsın güzel, çirkinleşirsin güzel... Ama Ibrahimovic diye biri çıkar sana öyle bir koyarki, çıkarmakta nasip olmaz. Mustahak olsun futbol katili Yunanistan'a...


FUTBOL DÜŞMANLARINA ÖLÜM !

7 commenti:

Unknown ha detto...

Bullshit greece

Ömer ha detto...

that's it baby! greece,go home!

Mucoid ha detto...

yunanlar hangi işi doğru dürüst yaparlar ki..pis herifler..

graSS ha detto...

blogunu az çok takip ediyorum renktaş. akşam golü izleyince aklıma sen geldin ne hikmetse.

yunanistana gelince beni şaşırtmadı.bekliyordum böyle bi futbol.hele ilk dakikada buldkları pozisyon gol olsaydı, ozaman izlerdiniz çamurluğun babasını.

Unknown ha detto...

msn de yaşadığımız gol sevinci görülmeye değerdi ama kanka :D

kartalsafa ha detto...

sağolasın halil. gol olduktan sonra msnde bir anda 7-8 kişi yüklendi ne olduğunu anlamadan. özellikle enis le gol sevincimiz şahaneydi hakkaten :))) ibraaaaaa :)

mhiziroglu ha detto...

Aslanım Ibrahimovic. İçimin yağları eridi o golde.