giovedì 12 giugno 2008

Revizyon

Bu duvarda asılı atkılardan önce asılı duran atkılar çok sevdiğim Beşiktaş atkılarımdı 1 saat evveline kadar. Annemin şu atkıları yıkayalım simsiyah oldu hepsi baskılarına karşı, ''anne zaten siyah hepsinin kendi rengi ne olacakki'' savunmam 1 saat önce düştü. Kısacası gardım düştü. Canım ciğerim Beşiktaş atkılarım, şu an makinede dönedursun, bende boş durmadım. O duvar boş kalamaz, imkanı yok. Attım hemen elimi dolaba çıkardım diğer çok sevdiğim ''Inter'' atkılarımı. 1-2 ay kadar böyle kalır bu oda. Güzelde oldu farklı renk.

3 commenti:

Ömer ha detto...

Besiktas'in oldugu yerde, Inter'in I'si gecmez. Inter'den nefret ettirme beni.

kartalsafa ha detto...

ne demek istediğini neyi ima etmek istediğini anlayamadım ömer...

Ömer ha detto...

Besiktas'in atkilarinin kalktigi yere,Inter atkilari gelince "guzel oldu" denmez bence. Inter, Besiktas'in b'si olamaz. Karsilastirma yanlis yani :) muck